søndag 11. juni 2017

Grattis

I dag skal jeg vise dere et gratulasjonskort som ble til mens jeg satt og koste meg uten noe mål for øye. Dette skulle egentlig ikke bli noe bidrag til noen - men det ble det!

Sjekk denne diesen!


Scrapomania har en skikkelig lekker dies i butikken! Den er fra Spellbinders og heter Party Kids.
Denne synes jeg er så dekorativ, og litt annerledes. Og det liker jeg! 


Jeg har lekt meg i blomsterposene mine også - det er så gøy å finne akkurat den rette fargekombinasjonen til kortet!! Det er derfor jeg har så mange blomster - for å alltid finne den rette kombinasjonen!


Stemplet er fra Kort og Godt - og det har blitt en favoritt hos meg siden det kom i butikkene.  Snurreblomstene er ganske små, og de lysebå bærene er også fra Kort og Godt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar