torsdag 15. juni 2017

Kortkitt juni

Da var endelig dagen her, og jeg kan dele mitt inspirasjonsbidrag for månedens kortkitt med dere. Og som dere kan se, er det mange lekre detaljer i dette kittet, og du vil ha materialer til maaaange prosjekter med dette.






Så - til mitt prosjekt

Jeg har valgt å lage et enkelt bryllupskort i rosa og bruke nyanser, og en liten gaveeske til å ha kortet i. På den måten kan du også gi brudeparet penger eller gavekort, uten at det blir i en kjedelig, hvit konvolutt.





På lokket til esken valgte jeg å lage et lite vindu med acetat. 
Det følger ikke med i kittet, men du kan finne det i nettbutikken.






Fikk du lyst til å slå kloa i kittet fra juni? Da kan du bestille det i nettbutikken, og husk....det er mulig å abonnere på både kort- og PL-kit fra Scrapomania.


Ha en finfin torsdag


Klem Ingvill



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar