torsdag 1. juni 2017

Fotball-konfirmant

Hei på dere!

I dag vil jeg vise et konfirmasjonskort jeg laget til en gutt som er glad i fotball. Da er mønsterpapirserien "Dagen er Din" fra Papirdesign helt perfekt. Serien består av masse supre tema som passer perfekt til årets konfirmanter.


Jeg har holdt meg til et rent og enkelt uttrykk og brukt hovedfargene svart, grått, hvitt og grønt. Ofte er det ikke mye pynt som skal til, og her har jeg latt mønsterpapirene "gjør jobben". Fremsiden består av en stempeltekst fra Papirdesign sammen med en metallklype fra Tim Holtz - Idea-ology. Her finnes masse kult stæsj som er ypperlig til gutte/herrekort. Konfirmant-teksten er en dies fra Kort og Godt.


Innsiden består av skrivefelt og paneler med mønsterpapir. Her har jeg valgt å legge til to tags. Den ene til pynt, og den andre med en tekst fra en stempelplate fra Kort og Godt.



Jeg har laget en liten lomme under det ene panelet til penger. Jeg liker slike lommer for da gjør det ikke noe om man velger å gi gave istedenfor penger, da ser det ikke ut som det mangler noe i og med at pengelommen er skjult ;-)


Da ønsker jeg dere en fin-fin torsdag, og en kreativ scrappehelg for de som har anledning til det!!

Klem fra Marie. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar