torsdag 15. juni 2017

PL-kit Juni

Hei. I dag er endelig dagen kommet og Scrapomania lanserer månedens kit. Scrapomania tilbyr både kort kit og PL-kit. De kan begge abonneres på i 3-6-12 måneder. Eller kjøpes enkeltvis i nettbutikken eller i fysisk butikk.

Først ut, har jeg en film av kitet.


Jeg har laget 4 sider av dette kitet.

Første side ut er fra en bøkeskog i Tolne i Danmark. 
Har scrappet bilder fra denne skogen før, og jeg bare elsker denne skogen.


Her har jeg delt opp kort og klippet ut pynt fra korta, og delt de over 3 små lommer.
Brukt paljetter i 2 av lommene. Sveiset igjen med fuse tool. 


Side 2 og 3 er en hverdags uke her i huset. Nå er jeg kommet til uke 17.


Nydelig pynt som fulgte med i kitet.


Side 3.


Laget ett kluster med pynt på dette kortet.


Side 4. Er fra en kveldstur jeg og min kjære hadde for mange år siden. 
Elsker å ta bilde av naturen der gammle ting får nytt liv på seg.


Har delt opp blomstrene på denne siden. 
Brukte perlene som mose på en stubb her.


Her brukte jeg noen av de grønne blomsterbladene under den beige blomsten. 


Det var det jeg har laget av mitt pl-kit nå for Juni.
Ha en strålende fin dag. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar