tirsdag 27. juni 2017

Forever love.

Det er sesongen for bryllup og det merkes på scrapperene også. Jeg skal vise en liten gaveeske med skuff og staffelikort oppå.





Jeg har funnet fram en nydelig dies fra Spellbinders og tatt utgangspunkt i den da jeg lagde eske med skuff. Har brukt French Vanilla som base og har brukt både foil og mønsterark fra MajaDesign i grønntoner til dette. Motivet er fra en liten blokk fra Dixie. Både blonde,fjær,blomster og trepynt er fra Scrapomania. Du finner ikke akkurat det jeg har brukt i nettbutikken nå,men du finner gode alternativer. 
Den lille tagèn i skuffen er laget med denne nydelige diesen fra Joy!. Oppå er det stanset ut "gratulerer" fra Papirdesign.
Da håper jeg du har funnet litt inspirasjon i dag. Akkurat i dag er det veldig lovende vær ute,så jeg bør benytte sjansen til å komme meg ut i solen. Om det er sol der du er-så NYT den :)

Klem fra DT Belinda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar