onsdag 14. juni 2017

PL- side romantisk stil

Hei. I dag har jeg laget en pl-side for Scrapomania. Har brukt dies og osteklut, noe jeg ikke gjør så alt for ofte. Men ble fornøyd med siden min.


Har brukt bilder fra en gang jeg fikk overtalt min mor til å etterbleke håret mitt. 


Brukt også en dies fra Joy som er beregnet til PL. Her brukte jeg ordet beautiful.


Brukt border fra wycinanka som jeg har embosset med hvit embossing pulver.
Pyntet med enamels dotter fra Prima. Binders og dotter. Og dotter i forskjellige former


Nydelige farger og fint sammensatt med liggende og stående kort.

"Leketid" er også fra wycinanka.


Det var dagens inspirasjon fra meg. 
I morgen er det kitslipp, og det vil du ikke gå glipp av. Så følg med.

Ha en nydelig dag. Klem DT-Elisabeth


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar