fredag 2. juni 2017

Lev det livet du drømmer om.

I dag har jeg et herlig kort med en liten kar på som motiv.Jeg skal også vise dere to måter å bruke den samme diesen på med det samme kortet.


Den nydelige engelen finner du her. Han er fargelagt med Copic. Motivet er kuttet ut med denne nydelige diesen fra Spellbinders. Bakbrunnen er veldig enkel,men effektiv med mønsterark fra Maja Design og hvit bazzill kuttet med et flott sett som danner skyer. Jeg har brukt  en nydelig dies fra Spellbinders som er lagt under motivet. De flotte stjernene i hjørnet finner du her.







Inni kortet ser du nå en annen måte å bruke den diesen jeg brukte rundt motivet. Her er det blitt en pengelomme. Det følger flere dieser med i pakken,så en kan la kreativiteten slippe løs. Skrivefeltet er også dies fra Spellbinders. Dessverre tom i nettbutikken nå,men spør du så skaffer de den sikkert :) Også inni er det brukt mønsterark fra Maja Design.



Da håper jeg du fant litt inspirasjon og scrapper litt i helgen :)

Klem fra DT Belinda


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar