onsdag 7. juni 2017

Bryllupskort

Heisann :)

I dag vil jeg gjerne få vise dere ett bryllupskort som jeg har laget. Var og sikret meg noen godbiter for noen dager siden, og de måtte testes på dette kortet :)


Kortet er laget av hvit Bazzill. Borden er laget med dies fra Joy!. Jeg har festet på noen perler for å pynte mer opp borden. Bakgrunnen på kortet er Bazzill silver foil som er lagt i embossingfolderen Garden frame - hearts ease. Veldig morro med embossingfoldere :)


Sommerfuglene er stanset ut med dies fra Joy!.



Hjertet er også stanset ut med dies fra joy!. Denne finner jeg ikke i nettbutikken for øyeblikket, men vet at den henger i den fysiske butikken. Jeg har pyntet kanten på hjertet med perler på snor.





Håper dere likte kortet mitt :) Ha en fin dag :)

<3 Happy scrapping <3

- Margrethe -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar