torsdag 15. juni 2017

PL-kit juni

I dag slippes PLkitet for juni og du har allerede fått se hvordan DT Elisabeth har lekt seg med månedens kit. Denne gangen har også jeg prøvd meg og jeg angrer absolutt ikke! Dette var et herlig og anvenlig kit i nydelige pastellfarger. Bare se selv:





Herlige farger,ikke sant? Jeg er ingen dreven PL-scrapper,men jeg koste meg sånn med dette kitet at det ble hele 4 sider! Er heller ingen kronologisk scrapper,så her hopper vi fra det ene til det andre. Begynner med en side fra min lille hageleilighet i Bergen hvor favorittgutta mine tar oppvasken sammen.


Her er dieser fra Kaisercraft og Spellbinders brukt bak bildene og for å ramme gutta inn.

Min neste side er en herlig bildeserie hvor min unge,lovende storkoser seg med en leketraktor. 


Så har jeg hoppet endel år fram i tid. Jeg er opptatt av å ha det gøy med tantebarna mine og prøver også å lære sønnen min å ikke ta seg selv så høytidelig. Alvor er det nok av i livet så jeg verdsetter uhøytidelig lek svært høyt. Det blir det ofte morsomme og flaue øyeblikk av og noen klarer vi å dokumentere. Det skulle ikke mer til enn to par oversized briller til for at dette ble kjempetøffe PL-sider. Foruten kitet så har jeg brukt denne nydelige papirblokken fra Studio Light. Arkene der passet så perfekt til disse to sidene at jeg klarte ikke å motstå det.





Som du ser så ble det forskjellig resultat av min lek med kitet. Hvorfor ikke prøve PL-kitet for juni selv? Eller prøve litt mer? Du kan også velge et abonnement på 3 mnd , 6 mnd eller 12 mnd. En spennende utfordring til deg selv kanskje?

Klem fra DT Belinda



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar