torsdag 1. september 2016

Brudepar i eske

Heisann :)

Denne gangen vil jeg gjerne få vise dere en kombinert eske og kort til brudepar. Dette var en bestilling. Esken er laget av ett 12 x12 " hvit Bazzill. Esken er kledd i mønsterark fra Maja Design - Vintage Romance - Engagement. "Flappene" på esken er også laget av hvit Bazzill, som er kledd med mønsterark Maja Design - Vintage Romance - Deep love. Bakdelen på esken bak brudeparet er mønsterark Maja Design - Vintage Romance - Bride & Groom. Alle kanter er svertet med Distress ink - Tim Holtz.


Jeg har laget til 2 rom i esken hvor jeg har limt fast brudeparet som er stanset ut med dies fra Marianne design og lysthuset er dies fra Joy!. Jeg har festet litt tyll på bruden for å simulere brudesløret. Dette kommer kanskje ikke helt godt frem på bildene. 





Chipboard hjertene er fra Wycinanka. Hjertene er stanset ut med dies fra Spellbinders.





Har laget ett helt enkelt kort som står i den bakerste delen av esken.


Bildet over viser diesene som jeg har brukt i dette prosjektet. 

Håper dere lot dere inspirere :)

<3 Happy scrapping <3

-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar