torsdag 8. september 2016

Gavepose

Hei på dere!

Idag vil jeg vise dere en gavepose jeg har laget. Oppi denne skal jeg gi bort et gavekort på hudpleie sammen med litt små cosmetik artikler.

Selve posen er  laget av en gråpapirpose jeg har kjøpt på Scrapomania. Ideen fikk jeg da jeg fikk i hus den nye bag topper dies fra Marianne Design. Måtte prøves, men jeg har plan om å bruke den på gjennomsiktige cellofanposer til jul og har også en ide om å ta den i bruk til halloween ;-)


Slik ser posen ut sett forfra. Bag topperen er limt fast, men posen kan åpnes med magnet under bag topperen. Valgt å holde den ganske enkel, men med et område pyntet på fremsiden. Her er noen detaljer:


Baksiden er uten noe særlig pynt. Kun en doilie sammen med utstanset motiv fra mønsterarket.



Jeg har også valgt å tilføye en stor blondesløyfe på bag topperen for å skape litt mer liv.


Her er materiallisten på det jeg har brukt:

Mønsterark fra Craft and You - Wedding Garden
Grå papirpose
Engel i resin
Osteklut



Ønsker deg en fin dag videre, og takk for at du tittet innom!

Klem fra Marie. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar