lørdag 17. september 2016

Tre tags

Hei alle sammen

I dag har jeg lyst å vise dere tre tags laget på samme måte, med de samme stemplene og båndene..


Jeg startet med tre ulike tags, to fra Prima (ene er watercolor) og en vanlig manilla tag (den minste), ground espresso distress ink og stempler fra Timmern (dette settet er jo herlig til så mye)


Stemplet den over to tags på en gang, og det var veldig gøy å se hvordan de ulike tagsene tok blekket fra distress inken.


Etter å ha stemplet tørket jeg litt med varmepistol, slik at stempelblekket var helt tørt... dermed var det å ta på samme distress ink med en ink applikator.


Så en dusj med vann over dette igjen, som jeg rullet tørkepapir over (eller du kan tørke med varmepistol)


Da får du et utseende omtrent som under her.


Etter dette sprayet jeg med glimmer mist dazzling Diamonds som jeg tørket med varmepistolen min (bruket jeg papir forsvinner det shimmeret jeg vil beholde)


Så var det å stemple og ta på båndene mine + litt timmernpynt.
Alle stemplene jeg brukte i dette steget er fra denne herlige platen her fra Kort og Godt... lekker ikke sant..


Under får dere flere bilder av de ferdige tagsene...


Dette er watercolor tagsen fra Prima.. bare se hvor herlig doylien fra Tim Holtz kommer frem her



Dette er den andre tagsen fra Prima, og denne føler jeg gir et mer drømmende utseende.. og da passer nå den herlige gutten fra stempelplaten fra Kort og Godt perfekt inn..



Den siste og minste tagen er manilla tagsen, og her ser vi hvor godt denne bevarer selv de svake trykkene fra doilyen min... herlig ikke sant..


Håper du fant litt inspirasjon og får lyst å leke litt med stempel du også..

Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar