torsdag 15. september 2016

Månedens kortkit September 2016

Heisann.

Da var endelig dagen her, og månedens kit slippes hos Srapomania. Jeg har fått lekt meg med månedens kortkit som var et helt herlig kit fullspekket av nydelige ark og masse herlig stæsj.


Jeg har laget to kort denne gangen, og har enda mer kartong, papir...og for ikke å snakke om mye stæsj igjen. Så det skal nok lekes litt mer med ja.

Kort 1:



Kort 2:



På dette kortet hadde jeg så lyst å gjøre det til et bryllupskort, så jeg valgte å sette på en tekst "Til Brudeparet". Denne følger ikke med i kit'et. 


Et nydelig kit med så mye snoperier i. Jeg gleder meg til leke mer med kit'et :-)

Hvis du har lyst på et kit selv, finner du det i nettbutikken til Scrapomania. Der finner du også de andre månedskit, og abonnement på kit.

Ønsker deg en kreativ torsdag!

Klem fra Marie.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar