mandag 5. september 2016

Enda mer jul

Nå er det under fire måneder igjen til jul, og mange av de som pleier å lage egne julekort er allerede godt igang - meg inkludert. Derfor kommer det ENDA et julekort i bloggen idag :-)


Og det er vanskelig å la jula være når en har så lekre mønsterark som de Pion har kommet med i sin juleserie "Greetings from the North Pole" i år. Fargene i serien passer meg perfekt, og sammen med de herlige motivene er det full klaff. Jeg har her kombinert mønsterarkene med vanilla og kraft kartong fra Bazzill.















Disse blomstene har jeg laget selv ved å stanse ut spiraler med roll-up rose diesen til Joy. Jeg svertet kantene og rufset de før jeg rullet de sammen. Litt bling og stjerner fikk også plass.





"God jul" har fått et strøk med Nuvo for å få litt glitrende effekt.





Jeg må som vanlig ha perler med på kortet mitt :-)





Jeg liker å ha litt dimensjon på kortene mine, og har derfor brukt limputer på panelene.




Ha en flott uke!


Klem Ingvill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar