fredag 9. september 2016

Lykkeliten

I helga skal jeg i dåp, og da må man ha med ett kort! Jeg hadde lyst til å lage et kort litt utenom det jeg vanligvis lager, og derfor har jeg prøvd meg på et kort med det som i mitt hode er MASSE stæsj *ler*

Mønsterarkene er fra Kaizerkraft, og er bare helt nyyyydelige <3 De rosa føttene er stanset ut fra ett av mønsterarkene.


I tillegg har jeg brukt lykkeliten-dies fra Kort og godt, samt boble-diesen fra Memory Box.








Lykkelisten er stanset ut med bazzill foil light pink. Jeg bare elsker den fargen, og den ekstra touchen foilen gir til kortet!






Jeg har brukt masse blomster, i alle mulige former og fasonger - Ett skikkeli råååååsa prinsessekort.
Innimellom blomstene, har jeg "stappet" inn litt perletråd hist og pist.






Ringlets-diesen har jeg stanset ut to ganger, en i vanilla bazzill og en gang i bazzill foil silver.








Det er ikke ofte at jeg lager kort uten bling eller halvperler, og dette kortet er intet unntak. Hadde lyst til å freshe fargene litt, og valgte derfor halvperler med litt skarp farge.







Dette kortet skal være sammen med gavekurven som jeg viste dere for en liten stund siden. Du finner innlegget her: Gavekurv til dåp.


Ellers vil jeg ønske dere alle en finfin fredag - og en gooood scrappehelg når den tid kommer!


Stor klem fra Ingvill
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar