mandag 26. september 2016

Vintage gramofon

Heisann :)

I dag vil jeg gjerne vise dere min tolkning av en vintage gramofon. Denne har ingen annen funksjon enn dekorativ, men utrolig morro å lage. Jeg har benyttet meg av mønsterark fra Pion design - mister toms treasures


 De 2 nivåene er laget av Chipboard som er kledd i mønsterarket Pion design - mister toms treasures - bullseye. På toppen av gramofonen har jeg brukt mønsterarket Pion design - mister toms treasures - morning glory. Har laget ett sveivehåndtak på siden av gramofonen.



Selve "høytaleren" er laget av kartong som deretter er kledd med mønsterarket Pion design - mister toms treasures - toms garden. Kantene er svertet med Distress ink - vintage photo. Inni har jeg pyntet med litt tyll, bånd, trepynt og blomster.



Bildet over skal simulere vinylplaten.



 Håper dere fant litt inspirasjon i min gramofon :) Ønsker alle en fortreffelig scrappeuke :)

<3 Happy scrapping <3

- Margrethe-

2 kommentarer: