tirsdag 20. september 2016

Trehytte i snøen

Heisann :) 

Denne gangen begynner inspirasjonen til mitt innlegg med Stige dies fra Joy!. Jeg satt med denne stigen som jeg hadde fått i oppdrag av Cathrine å lage noe av foran meg, og landet til slutt på å lage en trehytte med stige. Denne fungerer som en lykt. Denne ideen er tatt fra mitt eget hode :p


Selve basen for prosjektet er ett tilpasset Chipboard som jeg har festet noen perler på undersiden for å få den litt opp fra underlaget den står på. Basen er kledd med mønsterark fra Papirdesign - til ettertanke. Stigen er som sagt dies fra Joy!. Denne vises med bilde lenger nede i innlegget. Selve "treet" har jeg laget av brun kartong, og festet fast en "gren", før selve hytten ble montert på plass. For å simulere frosne vintergrener har jeg festet fast dekor fra Kort og Godt. Gjerdene som jeg har brukt er dies fra Die-namics. Jeg ELSKER!! denne gjerde diesen <3 og har brukt den masse, masse :)


Hytta er laget i Chipboard som jeg har tilpasset og festet fast mønsterpapir fra Papirdesign som simulerer treverket på en hytte. Som "glass" har jeg klippet til gelatinplater som jeg har limt fast. 



Jeg har laget en liten huske under treet på den ene grenen, samt pyntet med kjelke i chipboard fra Wycinanka


Har også pyntet hagen opp med ett chipboardtre fra Wycinanka


Taket på hytta er laget av bølgepapp som har fått seg ett strøk med True snow


På baksiden er hytta åpen, så man lett kan skru av og på det lille t-lyset. 




Håper dere likte mitt lille prosjekt :) 

<3 Happy Scrapping <3
-Margrethe- 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar