torsdag 15. september 2016

Pl-kit September

Hei. I dag er det kit slipp hos scrapomania og jeg har lekt meg med pl-kitet.

Jeg Begynner som anlig med en film av kitet.



kitet for September 


Og her er hva jeg laget av kitet. Jeg har denne gangen scrappet uke 37 fra 2015. 
Så nå er jeg nøyaktig 1 år bak skjema på min uke-for uke 2015 album :-)
Men så har jeg mange fine minner å glede meg over å få scrappe fremover.


De store klistermerkene, var fine og bruke til å lage sine egne kort




Mens mor i huset er på scrappetreff, koser far og barn seg hos farmor på cafe.


Litt sjøl ironi er greit å ha :-)


Denne uken var vi på scrappetreff i kristiansund. 
Fikk kjøre standsmessig bil og hadde det veldig kjekt, med god mat og nydelige kaker


 Lommen jeg har brukt her har en ekstra flik som du kan løfte opp og får plass til flere bilder og kort.
Genialt når man har alt for mange bilder.


 Det var det jeg har laget av månedens pl-kit for scrapomania. 
Takk for at du titter innom. 


1 kommentar: