tirsdag 6. september 2016

Romantisk kort.

Hei. I dag har jeg ett kort til dere for scrapomania. Jeg fikk en utfordring fra sjefen sjøl, om å lage ett romantisk kort, der det ene papiret var fullt av krypdyr. Noe jeg absolutt ikke liker. krypdyr altså. Jeg er heller ikke så bevandret i den romantiske stilen. Men nå fikk jeg endelig unnskyldningen jeg trengte for å kjøpe meg en dies jeg har ønsket meg lenge.


Kortet ble laget i lag på lag stil med forskjellige ark fra serien Enjoying outdoors til Maja design.
har brukt flere lag med osteklut, som jeg har revet opp i kantene.


Pyntet med forskjellige blomster, perler på en snor og nuvo crystal drops.


Brut kantrufser på nesen alle papira og svertet noen av laga.




Har stukket noen utstansede deler inn under her og der.


Dette har jeg brukt:


Dette er en pakke med 3 dies med forskjellige mønster: 
hjerter, sirkel og ruter.


Dies fra La-la-land





Mønsterark: Maja design, Enjoying outdoor, Garden creatures.
Osteklut


Det var det jeg hadde for i dag. 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar