torsdag 29. september 2016

Toffifee-esker

Heisann.

Jeg har laget et par toffifee-esker jeg tenkte å vise frem i dag :-) Jul i brunt er litt utenfor mine tanker om jul, men gøy å prøve noe annerledes. Så det ble en jule-eske og en uten noe tanke bak anledning.


Her har jeg brukt mønsterpapir fra Pion Design - Greetings from the North Pole. Papirene jeg har brukt er Greetings from the North Pole - Winter Branch og bordene er fra mønsterpapiret Greeting from the North Pole - Borders.


Jeg har bygget lagene med 3D puter. Borden bak motivet er stanset med en punch fra Martha Stewart. Motivet er fra et utklippsark som jeg dessverre ikke husker hvor kommer fra. Men Scrapomania har masse fine motiver inne nå, og dem finner du her.

Jeg har pyntet med doilie, osteklut, blomster, flosstråd og en chipboard fra Wycinanka  som jeg hadde liggende fra i fjor.  Merry Christmas-teksten er klippet fra mønsterpapiret med border og har fått et lite lag med stickles rundt kantene.



Den andre esken er veldig enkel med tidligere julepapirer fra Papirdesign. Kjekt å kunne få bruke litt av papirer som man har hatt liggende en stund også ;-) Dette mønsterarket er morsomt, og passer perfekt til sjokoladeinnpakning.



Her har jeg kun brukt mønsterpapir, og klippet ut litt detaljer fra papiret. Disse har jeg limt med 3D puter.

Toffifee-esker er hyggelig å gi bort i gave, og moro å lage. Det blir nok mange flere i år.

Takk for at du tittet innom.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar