torsdag 21. august 2014

Do you care for some coffee?

Hei hei på dere!

Jeg har laget et kort av den herlige serien til Maja Design - Coffee in the Arbour. Nydelige farger og skjønne motiver. Jeg har brukt dette mønsterarket, og motivet er klippet ut fra dette utklippsarket.


Jeg har lagt flere lag med kartong og mønsterark, og alt er bygget med 3D puter. Jeg har pyntet med blonder og et bånd med hvite halvperler. Roseborden er klippet ut fra mønsterarket. Bak motivet har jeg lagt tag klippet ut fra utklippsarket og festet sammen ved hjelp av button brads. Siden jeg er veldig glad i perler fikk brads'en en liten halvperle på seg. En gammeldags telefon måtte på som pynt i høyre hjørne. Elsker disse figurene i resin. Så herlige! Mange fine resinfigurer finner du her. Telefonen kommer fra Melissa Frances og den finner du her.


Pyntet med blomster og små hvite perler imellom. Snurreblomsten er fra Kort og Godt, de åpne rosene er fra Storyteller og roseknoppene er plukket fra krukkene på disken hos Scrapomania. 

Håper du likte kortet. Ønsker deg en fin dag videre!

Hilsen fra Marie. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar