fredag 8. august 2014

Minialbum under produksjon... sommeren 2014


Hei alle sammen, håper dere har hat en fin fin sommer så langt. 
I dag vil jeg vise dere et minialbum jeg holder på med.
Selve coveret er laget av papp, som er dekorert med og bruke frysetape, modellpasta, diverse mister og sprayer blant annet fra Lindys stamp gang, og  Color Bloom fra Prima.
Sensil fra Tim Holzt, Burlap THS007, blomst stensilen har jeg laget selv.
Bokstavene er fra Prima
I tillegg har jeg brukt noen blonde biter og bling bånd fra tidligere prosjekt kitt.
Har og hatt på Silks maling, som og var med i det siste prosjekt kittet.


Sidene inni albummet er laget av ark fra Agust Moon, Authentique, Maja Design.


Side 1(over)
Her har jeg brukt metal binders fra Prima
 og heart gears fra Pirma


Side 2
Under bildene her har jeg stemplet med et ministempel fra Prima.
Stensil fra Memory box, som var med i siste prosjekt kittet. 
Canvas Fringe, som og var med i det siste prosjekt kittet.



Side 3
Her  har jeg og brukt stempelet som over, og i tillegg har jeg hatt på litt papir tape, som jeg hadde liggende i stæsjet mitt.
Bokstavene er di samme som utenpå albummet, fra Prima.
Har under bildene en bit med Rug Canvase,



Side 4
Her er siste siden som jeg er ferdig med, her har jeg brukt billettene fra ferga vi tok fra Larvik til Hirtzhals. Vimplene er fra Pima, og er resist canvas. 
Har og her stemplet med det lille stempelet som nevnt ovenfor.
Flachcard fra jillibean soup... disse trur jeg og var med i et prosjekt kitt. Men ikke helt sikker.

Håper dette ga litt inspirasjon...

Ha en fin fin dag videre






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar