fredag 29. august 2014

Memories documented

Da har jeg hevet meg på "trenden". Jeg måtte bare prøve dette - Project life

Her er mine to første sider. Å dette ga virkelig mersmak. En skikkelig gøy utfordring til meg selv. 

Ofte er det vanskelig å skulle velge bort bilder, samtidig som det er vanskelig å få alle bildene på en layout. Her slipper du å velge, her har du mulighet til å få mange bilder på en side. 
Samtidig synes jeg dette gjorde albumet mer spennende å bla gjennom. Nå vet man aldri hva som kommer på neste side. Det er ikke bare 12x12" layouter, men litt forskjellig. 

Å nå har det kommet så mye fint til project life i butikken, og enda mer er på vei. GLED dere!! 



På den første siden brukte jeg mønsterkort fra 
Snapshot serien, 3x4 og 6x4

På side nr to, brukte jeg mønsterkort fra Here & Now, 3x4 og 6x4

Som pynt på sidene har jeg brukt noen utrolige fine merker fra Heidi Swappawesome og happy. Jeg har brukt alfabet, en resin fe fra Prima, en die-cut fra Keiser Craft, blomster og denne punchen. 

Ønsker dere en kjempe fin helg. 
Klem fra Stine 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar