tirsdag 19. august 2014

Winter Fairy.

Juleproduktene strømmer inn i butikken og jeg har allerede begynt på årets julekort. 
Litt tidlig å komme i julestemning allerede i August?

I dag vil jeg vise dere denne nydelig dies som akkurat har kommet inn i butikken. Med denne diesen kan du gi kortet ditt ekstra detaljer, med at den både kutter og embosser. 
Er den ikke fin?


På dette kortet brukte jeg dette ferdig fargelagte stempeltrykket, Winter Fairy.  

Jeg har brukt dies fra Lifestyle Craft til lage rammen rundt motivet, i tillegg til at jeg har pyntet med en perlerad rundt. 

I høyre hjørnet har jeg brukt Vintage tagen til Magnolia.


Ellers på kortet har jeg brukt blomster, osteklut, glitterbånd og perler

Teksten inne i kortet er stemplet med et av stempelene på denne fine stempelplaten fra Kort og Godt
        

Ønsker dere en strålende tirsdag. 
Klem fra Stine. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar