søndag 3. august 2014

Til en nyfødt prins!

Hei hei alle sammen.

Nå er ferien over for denne gang, og med litt regn her på Sunnmøre ble det en god mulighet å få sette seg ned med litt (etterlengtet) scrapping :-)

Jeg har laget et babykort til en liten prins som kom til verden nå nylig.


Jeg har brukt hvit kartong som base, og lagt til lysblå og brun kartong som innramming. Mønsterarket jeg har brukt er fra Papirdesign og er fra serien Herman og Emilie - Lillebror. Her har jeg valgt å bruke arket vist fra begge sider. Vimpelrekken er en dies, og denne er pyntet med alfabet - stickers fra Storyteller. Motivet er fra et utklippsark fra Kort og Godt


Jeg har pyntet med de nye blomstene fra Papirdesign. Kirsebærblomstene er fra StorytellerBlondebånd og en hvit halvperle fra Melissa Frances.

Fortsatt god sommer. Jeg krysser fingrer for sol en stund til her på Sunnmøre.

Klem fra Marie!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar