mandag 18. august 2014

Jul med Pion

Hei på dere!

Jeg er tidelig ute, og har allerede laget noen julekort. Det var ikke vanskelig å sette i gang når jeg så den nydelige juleserien til Pion Design. Så masse flotte motiver og nydelige farger.


Jeg har brukt vaniljefarget og brun kartong i tillegg til mønsterark og motiv fra den nye juleserien til Pion. I tillegg har jeg pyntet med utstanset lyktestolpe og gjerde. Dette er dies fra henholdsvis Marianne Design (lyktestolpen) og Joy! (gjerde). Her har jeg gått over med litt Snowmarker for å få litt "snø" på. Motivet har også fått en del "snøfnugg" ved hjelp av Snowmarker. Ellers har jeg pyntet med blomster og noen kristorn jeg har laget ved hjelp av  en Martha Stewart punch

Skrivefeltet er klippet ut fra samme serien. Alt er bare så fiiiint! :-) Verdt å ta en titt på!

Hilsen fra Marie. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar