mandag 25. august 2014

Ei tulle med øyne blå

Jeg har laget en LO igjen.
Jeg falt helt for disse fantastisk lekre mønsterpapira, Tres chic fra studio light

De store rosa blomstene er Storyteller Hibiscus som jeg har pyntet med litt Mod podge.
Fuglen oppe til høyre er Prima princess wood icons.
"Adorable" til venstre for bildet er Portofolio photo tabs.

Tittelen er stanset ut med Crafters companion dies. Jeg stanset ut hver bokstav to ganger, i rosa og beige, og limte den rosa bak den beige, som jeg etterpå malte over med silks. Det viser dessverre dårlig på bildet her, men effekten ble veldig fin,-nydelig shimmer.
Det hvite stakittgjerdet er en dies fra joy.

Blada er stanset ut med Joy Cutting and embossing -leaves, og jeg har malt over med silks.

Klem fra Rannveig K.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar