onsdag 13. august 2014

Ring out those bells - Diesire

Nå har juleprodukter allerede begynt å finne veien innom Scrapomania, men blir også fort revet bort fra hyllene. Diesen som jeg skal vise dere i dag, er allerede utsolgt, men ny leveranse er på vei. Og dessuten er det to andre lignende dieser i samme serien, som er minst like dekorative og fristende;)



Jeg kuttet i\opp kartong i 6''x6'' og la diesen over. Den kutter og embosser.
Så brukte jeg diesen som stensil for embossing ink og embossingpulver.


De hærlige reinsdyrene med slede er fra marianne design, og er nok det sjønneste jeg har kjøpt innenfor juleprodukter. 
Bjellene i høgre hjørne er dies fra memory-box
Grantre på sidene er også fra marianne design.
Det  beste ønsker - stempel fra kort og godt stanset ut med oval og lacy oval fra spellbinders.



 Her er et annet kort jeg har laget med samme dies og julepapir fra pion:


Og perlebåndet måtte selfølgelig på;)

Ingen panikk, folkens: Det er en stund til jul enda, men er det noe du liker, så er det nok best å sikre seg det før det blir utsolgt;)

Mvh Kitt Jorunn;)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar