lørdag 9. august 2014

Gratulerer med dagen!

Hei hei.

Nytt bursdagskort fra meg idag!


Her har jeg valgt å bruke mønsterark fra Kaisercraft  - On This Day Double - Ceremony. Falt helt for de nydelige blomtene og fargene. Teksten er rub-ons fra Staz. Fremsiden er pyntet med div blomster. Rosene er fra Storyteller, og snurreblomstene er fra Kort og Godt. Disse har jeg pyntet med hvite halvperler fra Melissa Frances.  Bak blomstene har jeg lagt en doilie fra Dovecraft. Dette er en pakke med doilier i assorterte farger.



Innsiden er pyntet i samme farger som fremsiden. Her har jeg også valgt å bruke blomstene i mønsterarket som hovedfokus. Jeg har pyntet med perlebånd og blondehalvperler og utstansede sommerfugler. Her har jeg brukt en punch fra Martha Stewart.

Ønsker deg en fortsatt fin og kreativ helg videre.

Hilsen fra Marie!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar