torsdag 7. august 2014

Gorjuss

Heisann.
Jeg har små smått begynt å scrappe litt igjen etter ferien, og her er mitt første kort.
Denne gangen har jeg brukt Gorjuss stempel og papir.

.
Papira jeg har brukt på kortet, er fra denne papirpakken.
Stempelet finner du her, jenta, ramma og knappene. Ta en titt på flere Simply Gorjuss- produkter i butikken.

Hjørna har jeg klipt ut fra ene klippearket i papirpakken.


Jeg falt pladask for disse tannhjula, -Prima Thinlits dies -rondeaux. Se, så lekre da, med hjerter! Jeg har stanset dem ut på craft bazill, hatt på det lilla embossingbulveret fra denne pakken, stampendous frantage. Til slutt malte jeg over noen steder med Silks og svertet kantene.
De svarte perlene er fra Kaisercraft.

Stempelet har jeg malt med distress markers.

Klem fra Rannveig K.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar