mandag 11. august 2014

På huska.

Hei på dere.
Da er det endelig rom for å være litt kreativ igjen. 
Det har ikke blitt mye scrapping i sommervarmen, men nå som regnet er på "besøk" blir det nok tilbrakt litt flere timer her på scrapperommet igjen. 

På dette kortet har jeg brukt et ferdig fargelagt stempeltrykk.


Bak stempeltrykket har jeg brukt en Lifestyle Craft dies til å lage rammen. Jeg har også pyntet med perlerad rundt, og stempeltrykket har fått seg litt glitter her og der. 

Luftballongen er stanset ut med en dies fra La-La Land, i dette papiret. 
Hjerterekken er stanset ut med en dies fra Magnolia
Jeg har brukt blomster og en resin sommerfugl fra Prima som pynt. 


Teksten "Gratulerer" har jeg stemplet med dette stempelet fra Kort og Godt, men det finnes også mange andre stempelplater med det samme stempelet på. Du kan finne de her

Ønsker dere en riktig fin og kreativ uke. 
Klem fra Stine. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar