fredag 15. august 2014

Prosjektkit august

Hei hei alle sammen...
 
Nå når dette blogginnlegget går live så befinner jeg meg i varmere strøk, spiser, drikker og bader... soling er for voksne så det holder jeg meg unna.... hihihi.....
 
Så jeg må innrømme at selve blogginnlegget og videoene lages nå i dag (fredag 9/8) og legges på automatisk publisering... men papirlekevenner jeg kommer til å være online minst en gang pr. dag uansett.... hotellet har jo wifi... :D
 
Men nok om det... nå over til det som virkelig er spennende, denne månedens prosjektkit... ååå gled dere sier jeg bare, det er så utrolig herlig... jeg bare elsker alt ved dette kitet... fargene, elementene og planene.... Det kommer til å bli mange "tagbokkort" fra meg i alle fall.. mulighetene er endeløse...
 
Vel da overlater jeg alt til bilder og videoer... og som alltid har du spørsmål så still dem mer enn gjerne... bruk FB (Scrapomania sine sider eller srappeglede), mail til post@srapomania.no (Cathrine sender meg spørsmålene) eller via kommentar her i innlegget...  For raskest svar anbefaler jeg FB..
 
Og kitene finner du som alltid i nettbutikken her (der finner du også tidligere prosjektkit, så hvis det er noen du mangler så vær rask inn... husk det er fri frakt ut august.. )
 
 
Videoen finner du her
 

 


 


 
Da håper jeg dere fant litt inspirasjon... så "snakkes" vi...
 
Klem LindaSS
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar