lørdag 16. august 2014

Vintage

Hei Hei.

Jeg har laget et kort med papirer fra Maja Design og Pion Design. Jeg ville lage et kort i vintagestil, og prøvde derfor å få det til å se litt gammelt og slitt ut.


Alle  kantene er rufset opp, og deretter svertet med Distress Ink. Jeg har brukt blondebånd og osteklut bak motivet. Blondesløyfen har jeg knyttet ved hjelp av min lille Mini Bowdabra Bowmaker. Jeg er nesten avhengig. Den er fantastisk å bruke! :-)

Ellers har jeg pyntet med roser plukket fra krukkene hos Scrapomania-butikken, rullet litt papir og svertet, og hengt på en liten ramme fra Prima. Teksten er fra en stempelplate fra Kort og Godt

Håper du får en fin lørdag og en flott, kreativ helg :-)

Hilsen fra Marie. 



1 kommentar:

  1. Nydelig kort :) Lurer på kva den diesen du har brukt heiter? Likte den veldig godt!!
    Mvh Nina E

    SvarSlett