fredag 1. august 2014

LO av sommerminner

Hei på dere!

Sommerferien er snart over og jeg for min del sitter ihvertfall igjen med mange gode minner og mange flotte bilder. Her har jeg ett av Vilde som koser seg imens hun sitter i gresset :-) Valgte meg mønsterark fra Inkidos Springtime Children til denne LO'en, disse har jeg distresset og brukt Peeled Paint på kantene. Langsmed ytterkantene har jeg brukt biter av den nydelige doilisen fra Prima, samt litt blonder og hvite blomster. På bildet har jeg festet en Portofolio Tabs fra Pink Paislee og en liten tre-klype.


Den store gule blomsteren er faktisk en pynteblomst som jeg har hatt i stua mi. Den ble ødelagt for en stund tilbake og jeg hadde ikke hjerte til å kaste den. Nå fikk den altså en ny vår :-) De hvite blomstrene er fra Prima og de hærlige bladene er dies fra La La Land som jeg har kjøpt på Scrapomania på Moa. Disse har jeg malt med litt Silks-Olive Vine for å få litt mere liv i dem. Brukte osteklut som jeg har mistet grønn for å få en liten 3D-effekt på gresset.


Har pyntet med ramme fra Prima Shabby Chic Treasures Resin, sommerfugl og et lite "love"-skilt som er fra Prima. Tittelen er Alpha Stickers fra Studio Calico.

Ha en fortsatt god sommer!

Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar