onsdag 20. august 2014

LO av ei lita babyfrøken

Heisann :-)

Hjelpes som det har regnet her de siste dagene!!! Godt at man har noe koselig å gjøre på innendørs når høsten begynner å trenge seg på. Her kommer en LO som jeg laga her en dag.



Brukte mønsterark fra Primas Lyric Collection "Premier" som jeg fant på Scrapomania-butikken. "Dottet" på med hvit gesso i midten av LO'en og tok på litt osteklut også slik at "soveskyen" skulle bli litt mere tydelig. Øverst til høyre tok jeg på denne lekre chipboard lysekrona fra Fabscrap. Jeg malte over den med hvit gesso og tok på glitterlim for å få den litt mere "bling". Gjorde det samme med en chipboard-vinge som jeg "festet" på lille Vilde der hun ligger så søtt og sover.


Synes disse Petaloo Burlap blomstrene var så nydelig til denne LO'en. Brukte en masse av dem samt litt hvite fra Joy og Papirdesign. Brukte litt blad i metall fra Primas Finnabair Mechanicals og et fuglebur i metall fra Joy som kontrast til det sukkersøte. Til slutt la jeg på en liten engel fra Prima Resins som kan passe på mitt lille sovende gull :-)

Takk for titten og god scrappelyst :-)

Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar