lørdag 13. februar 2016

2 Konvoluttkort

Hei alle sammen
 
I dag vil jeg gjerne vise dere to enkle konvoluttkort som jeg har laget..
 
 
Begge to er laget av det samme papiret og de samme målene.
 
 
Selve konvolutten er laget av papir som er 6x6"
 
 
Arket med mønsterpapir jeg har brukt er dette herlige arket fra Pion, Images. Med bare et ark har jeg nå faktisk laget tre prosjekt.. hvor herlige er ikke det..

 
Dette er perfekte små kort til f.eks morsdag og Valentinsdag (her har jeg et til hver, et med hjerte og et til mor)

 
Som du ser så kom et i lillatoner og et i rosatoner..

 
Dette i rosa er tenkt som et lite kjærlighetskort, og inni passe også akkurat et lite gavekort..
 
 
Så da er det bare å finne frem restepapir av kartong, noen ark og være kreativ du også..

 

 
Håper du fant litt inspirasjon og så ønsker jeg deg en strålende morsdag og Valentinshelg..
 
Klem LindaSS



2 kommentarer:

  1. Superdupre kort Linda. Disse kortene gjør at jeg får lyst til å prøve dem ut.
    Klem fra Sissel <3

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett