torsdag 18. februar 2016

Eiffeltårnet

Heisann :)

Inspirasjon kan komme fra så mange steder. I forrige uke ble det lagt ut ett kort av ett annet medlem av designteamet hvor eiffeltårnet var en del av kortet. Da tenkte jeg, hvorfor ikke lage eiffeltårnet i 3D. Tok ikke lenge før jeg også ble utfordret til å få det til å lyse :p

Så her er min 3D tolkning av eiffeltårnet med led- lysslynge. 


Esken med skuffe under er laget av Chipboard sheet. Den er så kledd i mønsterpapir fra Papirdesign. Eiffeltårnet er bygget opp av kartong som er kledd med grått Bazzill papir. Håndtaket på skuffen er fra Kort og godt


De nydelige blomstrene er fra Papirdesign. De har fått seg litt glitter fra Bobunny glitter paste


Gjerdet er laget med dies fra Die-namics.




Hullene i tårnet er laget med vanlig hulltang. Ikke helt lett å få de til å være 100 % jevne, men siden det er håndlaget synes jeg det er innenfor :)


Laget til en liten "bukett" med blomster under tårnet.

 Tårnet er opplyst med led lysslynge, 2 stk a 10 lys. Ser at jeg kunne brukt enda flere lys for å få det til å lyse enda bedre, men jeg sa meg fornøyd med dette. Skuffen er for å kunne skjule batteriholderene.


Slik lyser tårnet i mørket.


Bildet over viser hvordan diesen er :) Jeg er veldig fornøyd med denne fra Die-namics. Tror ikke denne er inne på Scrapomania nå, men den er nok mulig å bestille. 

Håper dere likte mitt "lille" tårn. Det var veldig gøy å lage ihvertfall :) Håper dere fant litt inspirasjon til å bygge deres egne små eller store verk i 3D :)

<3 Happy scrapping <3
-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar