fredag 26. februar 2016

LO i 3D ramme

Heisann :)

LO har jeg ikke laget på veeeeeeeeldig lenge. Synes heller ikke jeg har hatt helt teken på det heller. Så fikk jeg en forespørsel om jeg ikke kunne gjøre noe fint med ett dikt som skulle gies bort i gave. Har hatt noen 3D rammer liggende, og tenkte at det ville kunne fungere med en LO innrammet i denne. Resultatet ble dette :)


Størrelsen på rammen er 11 x 11 Inch.


Har brukt Lilla Bazzill og mønsterpapir fra Papirdesign - muligheter - si det med blomster. Diktet er skrevet på data og skrevet ut på vanlig papir og limt det på ett hvitt Bazzill. Kantene er svertet med Distress ink - Tim Holtz. Diktet er festet fast på en grillpinne i tre delt i 2. Har festet på knotter på sidene for å imitere en pergamentrull. 


Har brukt chipboard fra Blue fern som jeg har stemplet med Distress ink - Tim Holtz


Jeg har brukt blomster fra Storyteller som har blitt penslet med Bobunny glitter paste.


Har festet fast noen halvperler i sølv på grenene i chipboard og på den ene sommerfuglen.


Hjertet og sommerfuglene er trepynt som er svertet med Distress ink - Tim Holtz. Hjertet er festet fast  med ball-chain fra Tim Holtz.


Diktet er skrevet fra en storesøster til sin lillesøster. Veldig ydmyk og takknemlig for at jeg fikk lov å "leke" meg med dette prosjektet. Var veldig kjekt å lage LO, og jeg tenker at når man kan putte den i en ramme er det også litt lettere å få vist de frem, og at man kan bruke mer pynt som "stikker ut" enn når man skal ha det i ett album. 

Så håper dere likte den og at dere fant noe inspirasjon. Ønsker alle en fin helg :)

<3 Happy scrapping <3
-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar