søndag 7. februar 2016

To My Valentine

Hei på dere!!

Neste helg er det Alle hjerters dag, og jeg har laget et kort i den anledning. Jeg har brukt den nydelige serien fra Pion Design - To my Valentine. Motivet av rosen finnes på mønsterarket "Everlasting Love" fra samme serie.


Jeg har bygget lagene opp ved help av 3D puter, og embosset kantene og hjertene. Teksten "To My Valentin" er klippet ut av den nederste kanten på mønsterarket der navnene står. Jeg har brukt hjertedies fra Nellie Snellen, og punch fra Martha Stewart.




Innsiden er pyntet på samme måte som fremsiden.


Her er det jeg har brukt:

Halvperler: Papirdesign
Embossing pulver: Stampendous Embossing Kit (Shabby White)



Ønsker deg en fin søndag, og en god uke!!

Klem fra Marie. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar