mandag 29. februar 2016

Bursdagskort til gutt

Hei og hopp.
Jeg har scrappet litt igjen, og denne gangen ble det et bursdagskort til nevøen min som fyller åtte år.
Jeg hadde ikke noen typiske guttepapirer liggende, så mønsterarka fra maja design vintage frost ble redningen.



Stjernediesene jeg har brukt her, finner jeg ikke i nettbutikken, men Celebration dies -pierced stars, er sikkert et godt alternativ.
Diesene er stanset ut i sølv bazzill.
Jeg må skryte litt ekstra mye av den svarte hønsenettingen fra Die-namics i bakgrunnen på kortet. Jeg elsker den!! Den kom ganske nylig inn i butikken. 
Matheo er skrevet met Tim Holtz label letters.
Gratulerer-dies finner du her. Det er ikke helt den samme som jeg har brukt, men så godt som.
Svarte halvperler finner du her.

Ha ei strålende og kreativ uke!

Klem fra Rannveig K.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar