torsdag 25. februar 2016

Spesielt til deg!

Hei på dere!

Idag vil jeg vise en eske med sjokolade som jeg har gitt til noen jeg setter stor pris på, og som betyr mye for meg. En liten hilsen bare fordi!




Jeg har brukt mønsterark fra Maja Design, og Vanilla Bazzil som base for esken. Den er enkelt pyntet med bånd i sølv rundt hele esken knyttet i en sløyfe på fremsiden. Jeg har brukt den nydelige blad dies fra Joy! - Leaf #493. Så utrolig lekker. Jeg digger den! Over har jeg pyntet med ulike blomster, litt hyssing og de fine strassperlene fra Marianne Design


Jeg har brukt en punch fra Martha Stewart sammen med et herlig bånd med små hjerter. Teksten er en stempelplate fra Kort og Godt. Alle kantene er svertet.


Inni lokket har jeg pyntet med samme mønsterpapir og pynt som på fremsiden.


Ønsker deg en fin fin dag videre!

Klem fra Marie.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar