søndag 14. februar 2016

Morsdag

Hei.

Gratulerer så masse til alle mammaer idag. Jeg har et morsdagskort å vise:


Her har jeg brukt den nye serien til Pion Design ; Easter Greetings, og mønsterarket Violet Field . Så nydelige farger og mønster, og ikke helt typisk påske så disse kan brukes til mange anledninger. Jeg har forelsket meg helt i den fine dies fra Marianne Design - CR1350.  Den er bare så nydelig, og så flott å tre bånd i. Jeg syns den er fin både med og uten bånd, og på dette kortet har jeg brukt begge deler.



Teksten om mødrer er et stempel fra Papirdesign, og stempelet med hjerter og "mamma" er fra samme stempelplaten.


Innsiden er pyntet med samme mønsterark som fremsiden, og her har jeg brukt dies bak panelet og uten bånd. Lekker da også syns jeg.



Her er alt jeg har brukt:

Stempel: Papirdesign
Blondebånd
Ulike blomster
Blad: dies fra La-La Land
Dråpeformede bling fra Craft Buddy
Stickles i sølv
Alle blomstene har fått et lag med modpodge. Det blir aldri nok glitter ;-)

Ha en riktig fin morsdag til alle mammer, og Happy Valentine!!

Klem fra Marie!















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar