mandag 22. februar 2016

Ny designer hos Scrapomania

Hei!
 
Det er med stor glede jeg tar fatt på et nytt og spennende kapittel i mitt scrappeliv. Denne gangen som medlem av et supert designteam for Scrapomania!
 
Tusen takk for at jeg får være med på laget!
 
Jeg heter Torill Fossum Stamnes. Jeg kaller meg selv også for Screppa. Jeg har scrappet og kost meg med denne hobbyen i mange år, men det er vel de 10 siste årene det har tatt av... Jeg har fått muligheten til å være med på forskjellige team, men nå er det kun for Scrapomania og Ett Trykk.
 
 
Har du lyst til å besøke bloggen min, så kan du besøke den HER.
 
Jeg har laget et bryllupskort som jeg vil vise dere.
Jeg har brukt ark fra Pion, det grå kan du finne her, og serien Vintage Wedding finner du her.
 
 
Jeg er veldig glad i stilene "lag på lag", shabby chic og vintage, men jeg kan også gjøre clean&simple og klin&klæsj også! Alt til sin tid!
 
Håper jeg kan inspirere dere!




Ha ei strålende flott scrappeuke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar