lørdag 27. februar 2016

Lollypop-kort

Hei alle sammen..
 
Jeg er blitt hekta på lollypopkort igjen, dvs jeg har funnet ut at dette er de perfekte kortene å lage sammen med prinsessen min... Så får hun brukt opp masse av restepapiret mitt og vi får en skikkelig kosestund sammen.
 
 
Til å lage denne har jeg brukt masse masse blomster
 
 
Selve sugerøret er dekt med bånd (og dermed trenger du ikke sugerør i alle farger mulig)

 
Og som du ser er baksiden helt enkel, med et lite skrivefelt..
Til å lage disse kortene kan du bruke det mønsterpapiret du måtte ønske deg.. og de papirer der du ikke greier å bestemme deg for hvilken side du skal bruke er jo perfekte til dette.. :D
 
Håper du fant litt inspirasjon og husk at alt du trenger finner du i verdens beste godtebutikk


Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar