tirsdag 9. februar 2016

I am dreaming -et romantisk kort

ÅÅÅ, som jeg koste meg da jeg laget dette kortet. Jeg er skikkelig frankofil, så Paris og eiffeltårn er jo midt i blinken. Jeg drømte meg helt bort. :)

Jeg har laget et shakerkort med et dansende par og paljetter i vinduet.





Produkt:

Det dansende paret er en dies som kommer inn hos Scrapomania en av de nærmeste dagene. Jeg har brukt clear Zig glitterpenn på paret, de må jo skinne.
Mønsterpapiret er fra den fantastiske Fab scraps Vintage elegance.
Jeg husker ikke merket på Eiffeltårn-dien min, men dien fra Joy, Eiffel tower #486, er helt lik.
På det utstansta Eiffeltårnet har jeg hatt på Stickles, for at det skal skinne.
Halvperlene er fra denne plata.
Klistermerket " I am dreaming" er fra Heidi swapp.

Håper du blir inspirert. :)

Klem fra Rannveig K.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar