onsdag 17. februar 2016

Dies på PL ?!?

Hei. De som kjenner meg vet, at jeg ikke er den som bruker så mye dies. Jeg pleier alltid å si at det er forde jeg lager pl. Men kan man ikke bruke dies på PL da? Jo, det kan man så absolutt. Det er jo perfekt, det er flatt, og dekorativt, akkurat som man trenger til PL. De siste ukene har min beholdning med dies blitt betydelig større. Forrige uke var jeg innom Scrapomania og kjøpte meg en morsom dies. var litt usikker på hva og hvordan jeg skulle bruke den, men måtte nesten prøve. Og jeg bare elsker denne diesen. No end border heter den og den er som skapt for meg:-)


Jeg har denne gangen laget 2 pl-sider, for å vise frem min nye dies
Den første siden er av mine 3 tantebarn. Da minstejenta begynte sitt lange løp på sykehuset.
Her besøkte vi henne både søsken og besteforeldre og jeg, og det var gøy for lillejenta vår.


Har brukt diesen min, men klippet bort endene, sånn at jeg fikk de som jeg ville.


Pl-korta på denne siden er fra vanlige ark, som jeg har skjært/stanset ut selv.
Den ene diesen i pakken er perfekt til å lage snakkebobler.



Så over til neste pl-side for i dag. 
Denne er også med mine 3 favorittjenter. her er vi på Atlanterhavsparken.


PL-korta jeg har brukt er fra mitt eget skattekammers. Og det er veldig greit å kunne få brukt litt derifra også en gang i blant. Dette er kort jeg ikke har klart å bruke tidligere, da jeg syns det blir så mye av de. Men med den nye diesen min, så gikk det som en lek :-)


Ordet Hello, er egentlig hvitt, men jeg har farget de med copic tusjer. 
Favorittjente"r" er tekst fra papirdesign. R'en har jag tilføyet selv




Jeg digger de toppers korta som Scrapomania har inne, og nå endelig fikk jeg brukt de:-) Sammen med den nye diesen ble resultatet perfekt for meg.


produkter jeg har brukt:

Dies fra Spellbinders: Nestabilities
Stjerne stickerser fra studio calico
Tekst stickers fra papirdesign


Det var det jeg hadde for i dag. 
Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar