søndag 21. februar 2016

Eksplosjonsboks og Barnevogn

Hei.

For en stund tilbake ble jeg spurt om jeg ville lage en eksplosjonsboks til et dåpsbarn, og det er klart jeg ville. Her er resultatet:



Jeg har brukt de fine papirene fra Maja Design - Vintage Baby, og bazzil Vanilla som base for boksen.  På innsiden har jeg brukt samme papirene. Tag'en er klippet fra mønsterpapirene. Dies av gyngehest fra Marianne Design er bare så søt, og sammen med noen små hjerter (dies fra Memory Box) er innsiden komplett. God plass til personlig hilsen også. 





Her er det jeg har brukt:

Doiliedies: Prima
Oval rammedies: Spellbinders
Alfabetstickers fra Papirdesign
Stempeltekst fra Kort og Godt
Gyngehest: dies fra Marianne Design
Rosa bling: Marianne Design
Rosa halvperler: Papirdesign

I tillegg laget jeg min aller første barnevogn. Det var morro! Her er den:





Her har jeg brukt samme serien som på boksen fra Maja Design - Vintage Baby sammen med blonder og bånd, noen charms, perler og brads med perler på. 

Håper dåpsbarnet hadde en fin dåpsdag, og at DU får en fin og kreativ kommende uke!

Klem fra Marie :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar