fredag 12. februar 2016

Korsett vinskjuler

Heisann :)

Når man er invitert hjem til noen til en festlig kveld, kan det jo være kjekt å gi bort noe til vertinnen. Det kan jo da være at man velger å gi bort en flaske med vin. Det finnes jo mange typer forskjellige vinskjulere å vintagger. Jeg tenkte å vise min versjon av en type korsett vinskjuler. Jeg har laget mine litt mer personlige ved å skrive vertinnens navn på flasken :) 


Jeg har brukt vanlig Bazzill rundt flasken. Å, der har jo man uendelige muligheter til å kombinere farger til det som passer best til den man skal gi bort flasken til. Man kan jo selvfølgelig også bruke mønsterark om man ønsker det. Jeg klippet til og buet arket for å få riktige fasongen som skal ligne ett korsett. 


Jeg tok hull og festet fast eyelets før jeg "kledde" på flasken. 


Blondekanten er også festet på før korsettet ble "kledd" på flasken. Jeg har rynket båndet selv. Festet fast med limpistol. 


Etikettet er laget av en Spellbinders dies, men man kan anvende den dies man vil som gir det utrykket man ønsker. 




Man kan jo pynte på mange forskjellige måter, men jeg har valgt å la vinskjulerene være litt enkle. Håper at dette kunne bidra til litt inspirasjon. Ønsker alle sammen en fin helg og en fin morsdag og valentinsdag <3

<3 Happy scrapping <3
-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar