mandag 8. februar 2016

Sommerminner

Hei. I dag har jeg ett innlegg for scrapomania hvor jeg har brukt de nyeste pl-korta fra Becky Higgins som kom inn for 1 ukes tid siden. Bare digger de. De er transparange både med og uten tekst, i klare farger.



Bilda denne gangen er fra en impuls tur til Trondheim for ett par år siden. Alle bonusbarna var borte på besøk og hele helga lå til rette for en tur for bare oss 3. Det var deilig vær og en flott helg, der minstemann var i hovedfokus. Like nedenfor Nidarosdomen fant vi en flott lekeplass som vi tilbrakte mange av timene. Ufo dissen var selvfølgelig veldig gøy :-)


Denne pl-lommen fra simple stories, har en lang smal lomme på ene siden. Denne har jeg her delt opp med fuse toolen. Lagt inn litt hjerter, bling stjerner og wood weener hjerter. 
Før jeg sveiset de igjen. Alle hjertene har fått seg ett strøk med Zig glitterpenn







På denne pl-siden har jeg brukt:
Stort hjerte dies fra Tim Holts
Zig glitter penn



Det var det jeg hadde for denne gangen. Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar