tirsdag 12. januar 2016

Bryllupskort

Hei igjen!

Jeg er fremdeles opphengt i min nye dies fra Tattered Lace - Couple. Den er bare så nydelig til brylluptema, og jeg har valgt å bruke den igjen på dette prosjektet også :-) Jeg vet det finnes bare 1 igjen av denne hos Srapomania, så har du lyst på en selv må du hive deg rundt ;-)


Jeg har brukt mønsterark fra Pion Design - To my Valentine, og bygget alle lagene opp ved hjelp av 3D puter. Jeg har rufset kantene. 



Kanten på den ene siden er stanset ut med en nydelig dies fra La-la Land - Large Lacy Border. Hjertene er fra Nellie Snellen, og er et sett på 6 dies i ulike størrelser.



Innsiden er pyntet med samme mønsterark:


Her er det jeg har brukt:

Osteklut
3D puter
Metallpynt fra Kort Hobby
Stor hvit doilie

Bladene og brudeparets klær har fått et strøk med Wink of Stella Brush for å gi de litt glitter.

Ønsker deg en fin dag!!

Klem fra Marie. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar